نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مامان آرام

20

1393/7/26 18:53
نویسنده : مامان نینی
392 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

میخواستم از حالم برات بنویسم که خدا رو شکر خیلی بهترم

عزیزم دیشب25/7/93 با بابایی بعد از مدتها رفتیم بیرون رفتیم یه کم تو تهرانپارس گشتیم...

هوا خیلی خوب بود بارونم گرفت احساس میکردم توام داری حال میکنی از این هوای خوب

انقد تکون میخوردی که وسط خیابون یهو قلقلکم میومدو دستمو میگرفتم به دلمو میخندیدم

بابایی که دیگه کلی قربون صدقت میرفت

عزیز دلم مامان خیلی دوست داره هااا

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ویستامارکت
26 مهر 93 21:10
به سلامتی انشالله. چه قشنگ می نویسید. امیدوارم نی نی یه روزی حوصله اش بذاره و همه اینا رو بخونه و لذت ببره. به سایت من سر بزنید. گوشی ارزون با امکانات باور نکردنی. کپی برابر اصل
شایسته
29 مهر 93 5:41
وااای من نمیتونم صبر کنم تا بتونم تکونهای پسته رو حس کنم. حتما خیلی مزه میده. دلم هوای بارونی خواست. خوش باشید همگی
نگین
4 آبان 93 19:51
سلام آرام جون معلوم کجایی تو؟نمیگی نگرانت میشیم!! چرا کلوپ نمیای؟! عزیزم خیلی خوشحالم که اون روزای سخت تموم شده و حالت خوبه گلم مواظب خودت باش
سارا شکيبا
10 آبان 93 17:12
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ________________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد