نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مامان آرام

23

1393/9/11 14:10
نویسنده : مامان نینی
468 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود برات آپ نکرده بودم

یه کم تنبلم دیگه مامانی چیکار کنم؟؟؟

دیشب یه کار بامزه کردی که دوست داشتم بخورمت اون لحظه

با بابایی نشسته بودیم که یهو دیدم تو شکمم داری میچرخیو اومدی کامل سمت راست شکمم

جوری که بابایی کامل متوجه شد

سمت راست شکمم قلمبه شده بود داشت میترکید ولی سمت چپم کامل رفت توو

داشتی خودتو فشااار میدادی انگار میخواستی از تو پهلوم بیای بیرون

الهی فدات بشم با این کارات

عزیز مامان امروز 23 هفتم تموم شد و رفتم توی هفته ی 24 یعنی سه شنبه ی دیگه

با هم میریم تو 7 ماه

باورم نمیشه 6 ماه تمومه که تو تو شکممی

انگار همین دیروز بود که تا زه فهمیده بودم از کودکی اومدم بیرون

و دارم جوون میشم

این روزا رو هیچ باور نمیکنم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد