نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مامان آرام

زمینی شدنت مبارک

1393/12/28 15:11
نویسنده : مامان نینی
341 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دیر اومدم ...

اما اومدم

با یه پست متفاوت

امیرحسین من

12/12/93

ساعت11/25صبح

در بیمارستان محب یاس

با زایمان طبیعی

در 34هفته و 6 روز

یعنی 1 ماه و یک هفته زودتر

به دنیا اومد...

///////////////////////////////

به دنیا اومدنت مبارک فرشته ی 17 روزه ی من

قدم گذاشتی تو دنیایی که من برات بهترینا رو ازخدا خواستم

اونقدر پاک و معصوم بودی و هستی که دلم نمیاد از درد و سختی زایمانم و اینکه

چی بهم گذشت تا تو دنیا اومدی چیزی بنویسم

دلم میخواست یه نامه بنویسم تا شب عروسیت بهت بدم

تا قدر بدونی هر نفسی که میکشی...

پسر عزیزتر از جونم وقتی دنیا اومدی تمام زندگی و امیدم شدی

از خدا میخوام زندگی و قد کشیدنت جلوی چشمام مث یه فیلم رویایی

قشنگ و دلنشین باشه

پسر خوبم با نگاه کردن به تو همه دردا و غصه ها و دل خوریام

از دنیا و ادماش تموم میشه...

 

دیگه هیچ سختی برام سخت نیست

هیچ غمی بزرگ نیست

هیچ مشکلی غیر قابل حل نیست...

الان که دارم برات آپ میکنم کنارم خوابیدی

درست مث فرشته ها...

0000000000000000000000000000000000

فرشته ی زیبای من زمینی شدنت مبارک

به زندگی ما خوش آمدی

تنها یک نصیحت برایت دارم

تو آسمانی به دنیا آمدی

پس همیشه آسمانی بمان...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد