نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

مامان آرام

21

1393/8/15 12:48
نویسنده : مامان نینی
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پســــــــــــــــــــــــر گلم خوبی مامانی؟ دیگه حسابی بزرگ شدی دلم برات تنگ شده عزیزم دلم میخواد باز برم سونوگرافی دست و پا زدنتو ببینم چند روز پیش که رفتم دکتر دیدم داشتی سرتو میخاروندی وهمش سکسکه میکردی

قربونت بشم کل محرم هیچ جا نرفتیم فقط عاشورا مث هرسال با بابایی رفتیم هفت حوض خونه مامان بزرگ من خیلی شلوغ بود سرو صدا زیاد بود و من همش نگران تو که خدای نکرده اذیت نشی

ولی کلی تکون میخوردی...

قربونت بشم عمه مامانی رفته بود قشم کلی واست لباسای خوشگل خریده بود

وااااااااااای دلم میخواد بخورمشون

بابایی همش میاد بوست میکنه و قربون صدقت میره

ولی نمیدونم چرا وقتی میاد بوست کنه تو شکمم یه حالتی میشه انگار اونجایی که تو هستی یهو خالی میشه و خودتو میکشی عقب

مامانم از یه چیزی نگرانم جواب ازمایش غربالگریت یه کم به مشکل برخورد کرده دیروز دوباره رفتم ازمایش امروز جواب میدن نمیدونم این استرسا کی قراره تموم بشه...

وقتی بیای بغلم و بو بکشمت دیگه اروم میشم

مامانی برم دیگه یه کم فکرم درگیره بابایی و که دیگه نگو اصن حالش خوب نیست

پسر خوبم شیر مردم تو حالت خوبه من مطمئنم عزیزم توام قوی باش

===============================================

                       دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد