نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

مامان آرام

16

1393/7/2 18:03
نویسنده : مامان نینی
231 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا این چه اتفاق بدی بود

امروز ظهر یهو دلم درد گرفت رفتم خوابیدم بیدار شدم احساس خیسی کردم به لباسم دست زدم دیدم خیسه ترسیدم

زود پتوی زیربمو نگاه کردم دیدم خونیه خدایاااااااااا

چقد گریه کردم

درست میدیدم خونریزی کردم

خدای بزرگ دارم سکته میکنم

زود زنگ زدم به دکترم که متاسفانه رفته سمینار  خارج از ایران...

به منشی اش که منم میشناسه گفتم ماجرا چیه اونم زود زنگ زد به دکترو بهش گفت ولی دکتر

گفت هیچی نیست نترس فقط شیاف سیکلوژست-پروژسترون بزن هر 12 ساعت قطعم نکن

خدای من چقد گریه کردم یا امام جواد امشب شب شهادت شماست بچمو خودت نگه دار

مامان قشنگم مامانو تنها نذاریا عزیز دلم اروم پیشم باش خدایا بچموبه خودت سپردم

-----------

عزیزانی که این متنو میخونین برای سلامت بچم دعا کنید...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زینب
2 مهر 93 21:51
سلام عزیزم.امیدوارم زودزود پیاممو بخونی.انگار خدا میخواست تا بیام تو وبلاگت.من الان 3ماه و19روزمه.تقریبا یک ماه پیش برام منم دقیقا اتفاق تو افتاد.خونسرد باشوبه خدا توکل کن.منم حال تو رو داشتم تنها بودم وبه شدت گریه میکردم.به امام زمان علیه السلام توسل کردموبه خدا توکل کردم که بچه ام برام بمونه.انشاالله به حق امام جواد علیه السلام بچه تو هم سالم وصالح به دنیا بیاد.فقط خونسرد باش وبه خدا توکل کن. تو این دنیا برگی از درخت نمی افته مگه به اراده خود خدا.اینم بدون که الان یه فرشته مواطب تو و نی نی کوچولوته. انشاالله که سالم وصالح بیاد تو بغلت...به وبلاگ منم سر بزن فعلا خداحافظ...
زهرا
8 مهر 93 4:59
عزیز دلم برات دعا میکنم نگران نباش به خدا توکل کن انشاالله که اتفاق بدی نمی افته ما رو هم از حالت با خبرکن
مامان عاطفه
9 مهر 93 12:36
منم این روزا را داشتم خوب شد رفتند البته من بچم رفت 2 ماه باردار بودم ولی حالا یک پسر ناز دارم
مامان عاطفه
9 مهر 93 12:40
غصه نخور چیزی نیست حتما" فعالیت زیاد داشتی شیافارو استفاده کن هیچی نمیشه توکلت به خدا باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد