نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

مامان آرام

18

1393/6/1 12:47
نویسنده : مامان نینی
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خوشگـــــــــلم

خوبی عزیز دلــــــــــــــم

مامانم 5 شنبه 30/5/93 رفتم سونو گرافی

ای شیطون من کلی مامانو ترسوندی وقتی خانوم دکتر سونوگرافی کرد گفت جنین متاسفانه رشد نکرده و هیچ ضربانیم نداره هم من هم دکتر یخ زدیم

دنیا رو سرم خراب شد و هزار تا فکر غلط اومد تو سرم که یهویی تا خانوم دکتر دستگاه سونو

رو چرخوند یهو دیدیم نه خیــــــــــــــــر شما اینجا تشریف دارید

تازه دیدم وای اون فقط یه کیسه اب خالی بوده که قرار بوده بشه دوقلوی تو ولی نگرفته

عزیزم دلم نمیدونی چقد خوشحال شدم وقتی دیدم اون قلب خوشگلت تند و تند میزد

خدارو هزار بار شکــــــــــــر وقتی دیدم چقدر بزرگ شدی عزیزم

اون دست و پاهای نازتو اون لبای کوچولوتو هم دیدم

قلبت 120 تا در دقیقه میزد...

تو نمیدونی دنیارو بهم دادن

خدارو شکر که خانوم دکتر گفت همه چی عااااالیه

دوست دارم عزیزم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

fatima
4 شهریور 93 16:23
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن خیلی خوشحال میشم اگه بیای نظر یادت نره.... منتظرتم.......
زهرا
7 شهریور 93 17:30
مامانی خدا رو شکر که همه چی خوبه مواظب نی نی نازمون باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد