نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

مامان آرام

15

1393/5/18 16:14
نویسنده : مامان نینی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم عزیز دلم

 روز پیش رفتم سونوگرافی دیدمت عزیزم واسه اولینبار قربونت برم اندازه یه عدس بودی عشق مامان

زود زود بیا پیشم..

نمیدونی دورو وریا  هفته دیگه باید برم صدای قشنگ قلبتو گوش بدم نازنینم..

چقــــــــــــــــــــــــــد...ذوق کردن وقتی فهمیدن

مامان بارداره

عزیزم منتظرتم

مامانم فقط دعا کن خدای مهربون به همه ی اونایی که بچه میخوانو بچه دار نمیشن خدا به زودی یه

نینی خوب و سالم بهشون بده

.

.

.

خدا جونم بازم شکرت ففقط مراقب فرشته کوچولوی من باش..میدونم که بیشتر از من هستی...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
18 مرداد 93 17:24
به سلامتی انشاالله صدای قلبشو میشنوی و آرامش میگیری ممنون که بهم سر زدی
یگانه جون
19 مرداد 93 11:08
سلام خییییییلی حس خوبیه....وقتی صدای قلبشو میشنوی. منم الان یه آبجی دارم که البته 5 ماه و2 روزه که تو دل مامانی اشه.ولی خیییییلی نازه.وقتی بزرگ شد(حدودا شما5 ماهه شدی)رفتی چهره و ادا واصول هاش رو از توی سونو دیدی تازه حس اش می کنی فعلا خیلی راه مونده..... شما تازه اولاشی به وبم بیا ونظرتون رو درباره اسم نی نی ما بده(توی نظر سنجی شرکت کنین)
ENIS
21 مرداد 93 13:51
سلام عزیزم مرسی خانمی ایشاالاه هرچی زودتر وول خوردناشم حس کنی و لذت ببری از مادربودنتشما هم با افتخار لینک شدین بای
ENIS
24 مرداد 93 15:05
امین..........................................[
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد