نی نی ماماننی نی مامان، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

مامان آرام

04

1393/5/11 13:30
نویسنده : مامان نینی
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان قشنگم حالت خوبه لوبیای من؟

مامانم امروز رفتم آزمایش دادم که ببینن وضعیتم چه جوریه

خیلی نگرانم تا خودم نبینمت دلم آروم نمیگیره تا بغلت نگیرم آروم نمیشم

ولی هنوز خیلی تا اون روز مونده

عزیز دلم دیروز خوابتو دیدم حیف که مامانم گفت نباید این خوابو واسه کسی تعریف کنی

وگرنه میگفتم تا بقیه ببینن تو چه گلی هستی

هر ثانیه دارم لحظه شماری میکنم

فقط برات دعا میکنم که سلامت باشی

 

"خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــی دوســـــــــــــــت دارم"َ

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
18 مرداد 93 15:30
امیدوارم سالم و سلامت بیاد توی بغلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان آرام می باشد